FAQ
Atbildes uz populārākajiem jautājumiem
FAQ
Ir 3 piegādes veidi: 1) preču piegāde uz OMNIVA, DPD vai VENIPAK pokomatiem 2) Preču piegāde ar kurjerdienestu 3) Preču saņemšana mūsu noliktavā (pēc iepriekšēja pieprasījuma)
Jā, mēs nodrošinām iespēju noformēt līzingu preču iegādei mūsu interneta veikalā. Plašākai informācijai, lūdzu, apmeklējiet mājas lapā "Piegāde un apmaksa" nodaļu vai sazināties ar mums.
Jā, tāda iespēja ir. Sazinieties ar mums un mēs sniegsim iespēju apmaksāt pasūtījumu kurjeram preces saņemšanas brīdī ar karti vai skaidrā naudā.
Jā, tāda iespēja ir, bet ne visām precēm. Lai saņemt precīzāku informāciju, lūdzu, sazinieties ar mums un mēs sniegsim informāciju par Jūsu izvēlēto preci.
Uzvaniet vai uzrakstiet mums uz WhatsApp +371-223-777-09, mūsu menedžeri Jums palīdzēs pēc iespējas ātrāk.
Par precēm varēsi norēķināties sev ērtākajā veidā: 1) Tu varēsi veikt apmaksu par precēm ar debeta vai kredītkarti - VISA, MasterCard, Maestro, ar drošu pirkumu internetā maksājuma iespēju. 2) Ar internetbanku (Swedbank, SEB, Citadele, Luminor, Revolut) 3) Skaidrā naudā vai ar bankas karti kurjeram piegādes laikā 4) Uz nomaksu ar "Inbank".
Tas ir atkarīgs no preces - uzrakstiet mums preces kodu (BV....) uz WhatsApp +371-223-777-09 un mēs Jums pateiksim, kur to var izņemt.
Pēc pasūtījuma veikšanas veikala mājas lapā menedžeri apstrādās Jūsu pasūtījumu un pēc iespējas ātrāk nosūtīs Jums rēķinu.
Izveidojot personīgo kontu 1. Jūs varēsiet redzēt visus savus pasūtījumus 2. Kad veiksiet nākamo pirkumu, Jums vairs nebūs jāievada Jūsu dati 3. Jūs saņemsiet individuālus piedāvājumus un atlaides no mūsu veikala.
Jā, ja tas nav higiēnas prece vai prece nav bijusi lietota. Lai to izdarītu, aizpildiet atgriešanas veidlapu un nosūtiet to uz [email protected], tālāk ar Jums sazināsies mūsu menedžeri tālākajām instrukcijām. Atkarībā no preces to var atgriezt ar pakomātu vai ar kurjeru.
Līdzekļi tiek atgriezti 1-14 darba dienu laikā pēc preces saņemšanas un pārbaudes.
Jā, visām precēm ir garantija līdz 2 gadiem no iegādes datuma (Fiziskajām personām).
Nē, pirkumu apliecinošs dokuments ir pa pastu nosūtīts rēķins un Jūsu maksājuma uzdevums. (Šie 2 dokumenti tiek izmantoti garantijas gadījumā). Juridiskām personām nepieciešamības gadījumā tiek nosūtīta pavadzīme.
Ja Jūs atradat preci, kas ir lētāka par mūsu piedāvātu, mēs esam gatavi atmaksāt Jums starpību. Mēs piedāvājam saviem klientiem preces par vislabākajām cenām, kā arī nodrošinām ļoti izdevīgu un ātru piegādi.
Jā, par pasūtījumu ir iespējams norēķināties ar dāvanu karti. Tāda gadījumā, veicot pasūtījumu, ievadiet dāvanu kartes kodu un sistēma automātiski saskaitīs atlaidi.
Jā, pasūtījumam var mainīt vai pievienot datus. Uzrakstiet mums uz WhatsApp +371-223-777-09 un mēs samainīsim nepieciešamo informāciju.
Preces nevar nosūtīt ar pakomātu, ja to izmēri vai svars pārsniedz skapja gabarītus.
Pasūtījumu var atcelt, uzrakstot uz [email protected] vai +371-223-777-09